vineri, 20 februarie 2009

soarele din garderoba



a aparut un club nou. ma rog, nou, pt mine zic.vizavi de suburbia. goblin. pentru cine nu stie, goblin e un omulet creepy de genul asta. eu una, nu ma prind care-i legatura.probabil li s-a parut ca suna cumva.whatevar.mi-a placut aseara. la vreo 3, dupa un dj vasile mult prea pe creepy apoi un fusion electro-rock(mama cum suna!)http://www.myspace.com/thediscoballsproject in -fabrica-, a mers perfect.

oamenii reggae sunt altfel. mai relaxati, evident si culmea, nefumati. danseaza frumos gagicile, nu se sparg ca-n control si nu e asa pe agatat.mi-a placut garderobierul. desi-mi pierdusem bonul, relaxat, mi-a dat haina inapoi. nu m-a certat deloc, nu mi-a luat nicio taxa. imi zambea fara niciun fel de interes sentimental. si-afara a iesit brusc soarele hihi.

s-a uratit expiratul de mult, stim asta. s-a umplu de cocalari beti pusi pe, vorba unui prieten, cocarjeala. acum ceva timp vedeam jointuri circuland liber.wtf. dar expiratul joia la 5 dimineata e frumos. gol. alternative si 3 cupluri care nu stiu exact ce faceau-cred ca dansau. a fost o placere sa merg in baia goala goala si sa intarzii oricat, sa zambesc tuturor necuoscutilor care nu-mi apareau in cale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu