miercuri, 25 februarie 2009

daca madonna poate

de ceva timp banuiam ca am un admirator secret. nu orice admirator, ci unul la metrou. il cheama codrut si are la vreo 40 spre 50. e tuciuriu.nu ca l-as discrimina.e unul dintre paznicii de la metrou.
de fapt, e asa, ca la mine la metrou e o intreaga conspiratie. cum cobori-4 magazine pe stanga, 3 pe dreapta. mi s-a parut mie de cateva ori ca-si fac semne vanzatoarele dintr-o parte intra-alta si aud ceva da mereu am pus asta pe seama hainelor mele. intr-o zi, s-a spart una si, de undeva din spate, am auzit-"uite-o fata pe gagica lu codrut". m-am uitat si eu s-o vad si pe tipa si pe codrut da n'am vazut decat 2 mutrite ca la scoala-devenite brusc serioase dupa o pipaiala pe sub banca.in fine.

viata mea a inceput sa capete sens, brusc. apucam ziua urmatoare doar ca sa ajung la metrou sa ma vada codrut.
ma rog, evident ca nu. intre timp am apucat sa-l vad si pe codrut. cred ca mama lui este o femeie rumena-n obraji. in fine
a trecut ceva vreme si uitasem de toate chicotelile. pana azi. cand tre sa recunosc c-am coborat la metrou imbracata ceva mai french couture-(fite) -decat de obicei si la un moment dat il vad pe tipul care vindea cartele de metrou in chilia aia a lor ca ia microfonul cand dau sa bag cartela si striga-n microfon-"codruuut, hai incoa".
a fost cam ciudat, tre sa recunoasc. m-am speriat da apoi m-am gandit ca daca madonna poate, pot si eu, nu?

nu stiu exact care-i treaba cu codrut asta si nici nu cred ca ma place de fapt. cred ca fac doar misto de mine si probabil codrut a inceput totul.
oricum ar fi, tot admiratorul meu ramane, asa ca-i dedic o melodie, cum s-ar zice, fara obligatii hihi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu